قدر عاشق بدان

قدر عاشق بدان   

ار دگر نامه ی تو باز شد   مستی ام از نامه ات اغاز شد

 نا م خدا زیور ان نامه بود   من چه بگو یم که چه هنگامه بود

 بوسه زدم سطر به سطر تو را   تا که ببویم همه عطر تو را

 سطر به سطرش همه دل دادگی است   عطر جوانمردی و ازادگیست

از غم خود جان مرا کاستی   بار دگر جان مرا خواستی

 از سخنت بر تن من جان رسید   حیف که این نامه به پایان رسید

 بوسه به امضای تو بگذاشتم    یاد زمانی که تو را داشتم

معنی عشق

معنی عشق

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری   از شعر و از عطر بهار

 عشق یعنی یک تمنا یک نیاز   زمزمه از عاشقی با سوز و ساز

 

 عشق یعنی چشم خیس مست او  زیر باران دست تو در دست او

عشق یعنی ماتهب از یک نگاه   غرق در گلبوسه تا وقت پگاه

 

عشق یعنی عطر خجلت ....شور عشق گرمی دست تو در آغوش

 عشق عشق یعنی "بی تو هرگز ...پس بمان " تا سحر از عاشقی با او بخوان

 عشق یعنی هر چه داری نیم کن  از برایش قلب خود تقدیم کن  

                  

به نام آنکه با خنجر عشق سینه را شکافت

« به نام آنکه با خنجر عشق سینه را شکافت»

امروز از اون روزاست روز کَل کَل کردنه خط قرمز در مقابل خودم و سپردن تمام خاطرات به بایگانی قلبم ...

ساعت30 :13ظهر روز دوشنبه 5/9/86 بزرگترین تصمیم زندگی ام...خداحافظ نفس من 

 

گفت نمی تونی ولی من میگم می تونم واسه خاطر خودم باید بتونم باید ثابت کنم که دیگه تموم شده ...

فقط بچه ها برام دعا کنید ...

من می تونم مطمئنم!؟

                 همیشه تنها برای همیشه تنهای تنهای تنهاست...