غم

اندر دل بی وفا غم و ماتم باد

آن را که وفا نیست ز عالم کم باد

دیدی که مرا هیچ کسی یاد نکرد

جز غــــم که هزار آفرین بر غم باد

حدیث تنهاترین تنها

خنده ی تلخ من از گریه غم انگیزتر است...

دوباره بی مناسبت می خوام آپ کنم.یه بار نشد با لبی خندان بیام پست این سیستم لعنتی بشینمو دم از حاطرات و اتفاقهای جالب و خوب زندگیم بزنمم.نمی دونم چرا همش غصه!چرا خوشحالی نه...فکر می کردم زندگی کردن خیلی راحته ولی اشتباه می کردم.تو این مدت خیلی اتفاقهای بد زندگیم رقم خوردند.

تو این دنیا هیچ کسو ندارم که راحت بشینم باهاش دردودل کنم هیچ کس نمی خواد درکم کنه فقط خودممو خودم.حتی خداهم دیگه دوسم نداره.شبهای قدر که بهترین فرصت برا آدم شدن بودن رو هم از دست دادم.حتی یه رکعتم نماز نخوندم.ظاهرم با باطنم خیلی فرق کرده.همش دونباله بهونم خودمم نمی دونم چم شده و چی می خوام.نمی دونم برا چی میام اینترنت نمی دونم برا چی زندگی می کنم...حتی حوصله ی خوردن و راحتی رو هم ندارم فقط می خوام تنها باشم به دیوار زل بزنم و گریه کنم .شاید دلم برا اون دنیا تنگ شده باشه.اره می خوام برم می خوام چمدون کوچیکمو که توش یه دنیا خاطرات بدو غم و گناهمو ببندمو برم.برم تا بلکه اونجا تنهاتر باشم.تا بلکه به خدا نزدیکتر باشم.

دلم برا افشین می سوزه .حیوونی دلش به خاطر من احمق و چلمن گیرو اسیره .نمی دونم چجوری می تونم جواب محبتاشو بدم.با این دنیا یه دنیا فاصله گرفتم فقط جسمم داره این دنیا زندگی می کنه دیگه حدیث یه سال پیش نیستم.آخه اینقد غصه؟بابا منم آدمم من حق ندارم خوب زندگی بکنم ؟حق ندارم شاد باشم؟حق ندارم به آرزوهام برسم؟حق ندارم....خیلی ناامید شدم از همه چی از همه کس از خدا از زندگی از درس از همه و همه...امروز خیاله آپ نداشتم ولی دلم مجبورم کرد این کارو بکنم.

دیگه نمی خوام هیچ آرزویی بکنم .خدایا دیگه هیچی ازت نمی خوام راحت باش....


منم اینجا یه بی مادر همونی که خیلی تنهاستهنوزم این دلِ خستم توی دنیا پیشِ غمهاست

 

همه به من توی دنیا طعنه میزدن چه راحت
اما حالا طعنه هاشون واسه من شده یه عادت

 

خسته از دنیای تاریک دل زده ام از همه
هر چی از خودم بگم خدا می دونه که کمه

 

دیگه هیچ کسی نمیاد اینجا پیشِ من بمونه
بذارید دلم همینجا پیشه غصه ها بسوزه

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

بی دلیل؟؟؟؟؟؟؟

وقتی که وفا قصه برف به تابستان است و محبت گل نایابیست به چه کسی باید گفت: با تو خوشبخت ترین انسانم٬

دوست دارم بی آنکه بدانی همیشه به یادت هستم بی آنکه به یادم باشی همیشه همراهت هستم بی آنکه حضورم را احساس کنی دوستت دارم 

 

من بی هیچ دلیلی دوستت دارم  www.bahar-20.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.BAHAR-20.COM 

 

 

 

 

اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.ir     اسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.irاسم خودتون را با حروف انگلیسی بنویسید        بهاربیست       www.bahar20.sub.ir